Pravila poslovanja
1) Splošno o naročilu v spletni
trgovini:
Popusti v trgovini
Popusti, ki so navedeni zraven nekaterih artiklov na spletni
strani, veljajo ob nakupu v spletni trgovini samo za omenjene artikle in za čas
trajanja, ki je naveden ob artiklu.
Zavrnitev naročila
Po naročilu blaga stranke na spletni strani, ali po elektronsli pošti na naslov: office@elektrokolesar.si
je Vlado Krebs d.o.o. dolžan dobaviti blago v
čim krajšem možnem času. Rok za obavo blaga je najkasneje 30 dni od prejema
naročila.Stranka mora preklic naročila izvesti pisno pred dobavo blaga v našo
trgovino, o čemer se vedno pogovorimo s stranko. Če blago dobavimo v našo
trgovino in stranka ne prevzame blaga, mora stranka kriti stroške prevoza blaga
v našo trgovini in ob možnosti vračila blaga dobavitelju tudi nazaj. Za stroške
prevoza mu Vlado Krebs d.o.o. izstavi račun za stroške pošiljanja, ki ga je
stranka dolžna v celoti poravnati. Stranka ima čas, da odpelje blago iz naše
trgovine v 5 dneh, razen če se dogovorimo drugače. Če se stranka več ne javlja
na naše klice pomeni, da je stranka zavrnila naročilo in mu izstavimo račun za
stroške pošiljanja blaga.
Odstop od pogodbe
Kupec lahko v zakonskem roku
odstopi od pogodbe.
·
Obrazec zaodstop od pogodbe v 14 dneh
V primeru nakupa izdelka, ki
je naveden v 5. odstavku 43.č čl. ZVPot kupec
nima pravice do odstopa od pogodbe.
Stroški vračila blaga ob odstopu
od pogodbe
V primeru odstopa od pogodbe,
potrošnik krije stroške vračila blaga. V naši trgovini ni blaga, ki ga ni
mogoče vrniti po pošti.
Omejitve pri nakupih
Pri nakupih v naši prodajalni ni
omejitev na katere bi lahko vplival kupec. Vsi parametri nakupa se lahko
nastavijo glede na lokacijo in zahteve kupca.
Pregled naročil
Kupec lahko vse podrobnosti
naročila pregleda v svojem uporabniške računu, kjer ima dostop tudi do svojih
podatkov in vse zgodovine naročil v spletnem sistemu. Pogodbo (potrdilo o
nakupu), ki je nastala med poslovnim procesom lahko kupec preproducira iz
svojega računa. Hkrati se ta pogodba pošlje tudi na e-naslov naročnika.
Pregled in spreminjanje naročila
pred potrditvijo nakupa
Kupec lahko v košarici na spletni
strani naročilo pregleda in po potrebi uredi/pobriše. Pred potrditvijo naročila
ima kupec možnost v sistemu vse podatke pregledati in po potrebi spremeniti
preko samega sistema spletne prodaje.
Naročilo blaga kupca z avansnim
računom
V primeru nakupa blaga, ki ga podjetje Vlado Krebs d.o.o. (v nadaljevanju
spletna trgovina Elektro Kolesar) nima takoj na zalogi v svoji trgovini, mora
kupec plačati del avansa ali avans v celoti. V kolikor na avansnem računu ni
drugače določeno, mora trgovina Vlado Krebs d.o.o. z avansnim računom
naročeno blago dobaviti v 30 dneh od plačila avansnega računa. V nasprotnem
primeru lahko kupec zahteva vračilo avansa z pripadajočimi obrestmi nazaj za
čas od plačila avansnega računa.
Odstop kupca od nakupa po plačilu
avansnega računa
V primeru da kupec plača avansni račun in po plačilu avansnega računa prekliče
naročilo, kupec nima pravice za vračilo avansa. Kupec je dolžan prevzeti blago
v 30 dneh od prejema pisnega obvestila trgovine Vlado Krebs d.o.o., v katerem
ga obvešča, da je naročeno blago pripravljeno za dvig. V kolikor kupec blaga ne
prevzame v roku 30 dni od prejetega obvestila, mu trgovina Elektro Kolesar po
30 dneh od prejema obvestila zaračuna skladiščenje oziroma ležarnino. Ležarnina
znaša za vsak naročeni artikel plačan z avansnim računom, 10 evrov na dan,
razen za kolesa kjer znaša ležarnina 20 evrov na dan,. V primeru da ležarnina
znese več kot je bil plačan avansni račun, kupca trgovina Elektro Kolesar pisno
obvesti, da je ležarnina večja od plačanega avasnega računa. V takšnem primeru
trgovina Elektro Kolesar postopa kot to določa slovenska zakonodaja za takšne
primere. V kolikor kupec prevzame naročeno blago po plačanem avansu po 30 dneh
od prejetega obvestila o dobavi blaga v trgovino Elektro Kolesar, je dolžan
kupec plačati ležarnino trgovini Elektro Kolesar pred prevzemom blaga.
2) Nakup v spletni trgovini:
a) Delovanje:
Uvod
Pogoje poslovanja kot upravitelj
spletne trgovine Elektro Kolesar, določa Vlado Krebs d.o.o., ki blago prodaja v
svojem imenu in za svoj račun. Vlado Krebs d.o.o. odgovarja za objavljene
vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.
Splošni pogoji
Kupec je lahko fizična ali pravna
oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob oddaji naročila. Kupec z naročilom
potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in
druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh
straneh. Vlado Krebs d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s
temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Potek nakupa v spletni trgovini
Nakup v spletni
trgovini: Nakup v spletni trgovini opravite po preprostih korakih, skozi
katere vas vodi spletna trgovina
Obveščanje glede nakupa: Ob
oddaji naročila boste prejeli vse željene informacije
Napačno poslano blago: V
primeru, da prejmete napačno blago ali blago z napačno izvedbo, kot ste ga
naročili, nas o tem obvestite z elektronsko pošto. V takšnem primeru boste
poslali blago nazaj k nam na naše stroške. Denar vam bomo vrnili z vsemi stroški,
ki ste jih s tem imeli. To se lahko zgodi predvsem v primeru, ko nam dobavitelj
kljub potrditvi o dobavi, ne pošlje takšnega kot je naveden, ampak
enako-podoben izdelek z drugo specifikacijo. Zavedati se je potrebno, da imamo
v spletni trgovini ogromno tehničnega blaga, kjer so lahko v izbiri 1 izdelka
zelo male razlike.
Dobava blaga iz tujine: V
primeru, da kakšnega blaga zaradi malega slovenskega trga ne moremo dobiti,
poiskusimo to dobiti iz tujine. V takšnem primeru vas bomo obvestili o tem na
vašo elektronsko pošto. Obvestili vas bomo v kakšnem času vam ta izdelek lahko
dobavimo in vas hkrati vprašali, če želite počakati novi daljši dobavni rok.
Novi dobavni rok je lahko tudi daljši od obljubljenega. V primeru naročila v
tujini je lahko cena drugačna kot v naši spletni trgovini, o čemer vas bomo
vedno pred naročilom obvestili na vašo elektronsko pošto. Na podlagi dogovora
bomo postopek nakupa uredili tako, kot želite.
Naročili ste blago in ga niste
prejeli v obljubljenem roku: V takšnem primeru vas prosimo, da nam pišete
na našo elektronsko pošto. Takšen primer je izjema in nastane zaradi morebitne
naše napake v vodenju spletne trgovine.
Zamenjava blaga v primeru, da ste
naročili napačno blago: V takšnem primeru so stroški pošiljanja k vam in
nazaj k nam, na vaši strani.
Dobava blaga: Rok za dobavo
blaga je pri nas določen na podlagi števila izdelkov v spletni trgovini. Tisti
dan, ko pošiljamo blago vas bomo obvestili.
Neodgovarjanje na našo
pošto: Če vam pišemo po elektronski pošti in ne prejmemo odgovora v roku
10 dni vas bomo obvestili, bomo vaše naročilo brez obvestila avtomatsko
preklicali.
Napačen izračun poštnine: Če
pri registraciji ne boste izbrali prave države od koder izvajate nakup, bo
izračun poštnine v spletni trgovini napačen! V tujini se obračunava drugačen
davek kot v Sloveniji (direktiva iz EU).
Komercialni pogoji
Objavljene cene se lahko
spremenijo brez predhodnega obvestila in objave v spletni trgovini. Če se cena
spremeni, je dolžan ponudnik Vlado Krebs d.o.o. kupca obvestiti preko
elektronske pošte. Za nakupe veljajo cene v trenutku oddaje
naročila. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez
dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema
elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno. Izdelke vam dostavi prevoznik
"Pošta Slovenije".
Izvedba ali zavrnitev naročila
Vlado Krebs d.o.o. bo z
aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem
času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš
elektronski naslov. Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so
bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni
načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave
podatkov, bodo stornirana. Vlado Krebs d.o.o. lahko naročilo za katerega
ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Dobavni rok
Dobavni rok za naročeno blago je
30 dni od prejemu naročila.V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o
dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali s telefonskim klicem. V
primeru nestrinjanja s predlaganim podaljšanim rokom dobave, lahko stranka brez
stroškov odstopi od nakupa.
Pritožbe in pritožbeni postopki
V primeru pritožbe se lahko z
vsemi vprašanji obrnete na naš e-naslov office@elektrokolesar.si ali
nas pokličete direktno na telefonsko številko +386 40 161 416.
Dobava artikla:
Za dobavljivost izdelkov v naši
trgovini je odgovoren proizvajalec z katerim direktno sodelujemo. Izdelkov v
naši trgovini NI mogoče naročiti preko plačljive telefonske
številke.
b) Plačila
Gotovinsko plačilo ob dostavi
Plačilo z gotovino se opravi ob
prevzemu blaga, ki ga dostavi prevoznik. Plačati morate celoten znesek nakupa
ter strošek pošiljanja, ob tem pa morate plačati prevozniku Pošte Slovenije
tudi provizijo. Provizijo, ki jo plačate prevozniku Pošte Slovenije (Pošta
Slovenija zaradi transporta denarja zaračuna 1,50 evra-denar prejme Pošta
Slovenije in ne mi kot trgovina) se lahko izognete le s plačilom s predračunom.
Plačilo po predračunu
V primeru izbire plačila po
predračunu, boste vsa nadaljna navodila prejeli po poslanem naročilu. Dodatnih
predračunov v spletni trgovini ne pripravljamo, saj je v spletni trgovini
vse avtomatizirano in usklajeno z vašim naročilom. Končni znesek na vašem
naročilu je hkrati tudi znesek za plačilo. Vse podatke, kam nakazati denar, pa
prejmete po oddanem naročilu na vaš elektronski naslov, ki ga vnesete ob (prvi)
registraciji.
Plačilo z bančnimi karticami:
Spletno naročilo lahko plačate
tudi z bančnimi karticami.
Plačilo preko PayPal sistema
PayPal je plačilni procesor, ki je zelo razširjen in varen za uporabo iz skoraj vseh držav. Sistem je preprost tudi za plačila med različnimi državami. Kupec se je sam dolžan seznaniti z načinom plačila, kar lahko stori na spletni strani www.paypal.com. Izdelke pošljemo, ko na našem PayPal računu dobimo nakazan denar. V primeru plačevanja s PayPal sistemom se nobeni podatki o plačilu ne prenašajo ali razkrivajo na naši spletni strani (vse je znotraj vašega PayPal računa), tako mi ne vidimo podatkov iz vaših kreditnih kartic ali drugih načinov plačevanja. Vse kar vidimo je, da ste izbrali PayPal način plačevanja! Pay Pal sistem omogoča preprosto plačilo iz vaših bančnih kartic, ki jh podpira sistem PayPal.
c) Stroški pošiljanja:
Poštnina se vam izračuna ob nakupu
v spletni trgovini glede na dostavljaca, ki ga izberete. Lahko prihaja do
manjših sprememb pri poštnina, ker je to odvisno od velikosti paketa in teže
paketa (to velja predvsem za kolesa).
d) Pravica od odstopa nakupa in
vračila blaga
Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno
blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki
nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno
obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po
pošti (Vlado Krebs d.o.o. Viška cesta 18 2270
Dravograd) ali elektronsko sporočilo, blago pa vrniti v 30 dneh
po poslanem obvestilu o odstopu (fizično na sedež podjetja ali po pošti).
Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega
obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti
nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija
računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 30-ih dni od prejetja
vrnjenega blaga. Stroške vračila krije pošiljatelj sam. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške
vračila po veljavnem ceniku prevoznika.
e) Reklamacije v garancijskem
roku:
Za vse artikle velja garancija po
pogojih proizvajalca in sicer najmanj 12 mesecev. Potrošni material (verige,
zavorne obloge ...) nima garancije. Proizvajalec jamči, da bo izdelek brezhibno
služil svojemu namenu, če se boste ravnali po danih navodilih. Garancijo
uveljavljate neposredno pri uvozniku oz. na pooblaščenem servisu. Proizvajalec
jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na
izdelku. Izdelek morate obvezno
dostaviti v originalni embalaži skupaj z garancijskim listom in računom. Rok za
odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije.
Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka.
Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali
malomarno, če je okvara posledica višje sile (strela) ali mehanske poškodbe s
strani kupca. Garancija ne velja, če kupec ne predloži pravilno izpolnjenega
garancijskega lista oziroma računa za izdelke, za katere se ne izdaja
specifičnega garancijskega lista.
Podjetje ne nudi prostovoljne
garancije ali druge nadgradnje garancij.
f) Prijava stvarne napake
Stvarno napako lahko uveljavljate
izključno pri prodajalcu. Izdelek ima stvarno napako, če nima:
· lastnosti,
ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
· lastnosti,
ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
· lastnosti
in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
· če
je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.
Lahko jo uveljavljate pri nakupu
katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti,
ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Ko uveljavljate stvarno napako na
izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o
varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim,
brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo
plačanega zneska.
O napaki morate prodajalca
obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. Svoje pravice
lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove
izdelke. Če se prodajalec z reklamacijo strinja in prizna obstoj napake, mora
zahtevku ugoditi najkasneje v osmih dneh po prejemu reklamacije. Tudi če se z
obstojem napake ne bo strinjal, vam mora odgovoriti v roku osmih dni. Če v
navedenem roku ne dobite odgovora na reklamacijo, lahko podate prijavo na Tržni
inšpektorat RS, ki lahko podjetju zaradi opustitve odgovora izreče globo.
Obrazci za prijavo stvarne napake:
·
Stvarnanapaka: če izdelek vrnete sami
·
Stvarnanapaka: če izdeleka ne vrnete sami
g) Poškodbe pri transportu:
Kupec je dolžan pri prevzemu
pošiljke praviloma pregledati njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke, je
kupec dolžan za celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) skupaj s
prevoznim osebjem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo
odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške prevoznika
vrnjena. Po prejemu poškodovane pošiljke bo prevoznik obvestil prodajalca, ki
bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.
h) Škoda
Prodajalec ne nosi odgovornosti za
morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oziroma malomarne uporabe
prodajalčevih izdelkov.
i) Evidence
Evidence strank hrani podjetje
Vlado Krebs d.o.o. in jih ne posredujejo tretjim osebam. Vlado Krebs d.o.o. jih
lahko uporabi za obveščanje svojih strank o akcijah in podobno. Stranke se
lahko kadarkoli odjavijo iz liste za obveščanje.
4) Nakupi za pravne osebe in
podjetja:
Blago je potrebno plačati pred
našim pošiljanjem ali osebnim dvigom po predračunu na naš transakcijski
račun: NLB SI56 0240 0210 1410 002
Blaga izdamo šele takrat, ko je denar nakazan na naš
žiro račun.
5) Servis koles:
Kolo pripeljano na servis, je potrebno odpeljati v roku 15 dni od sprejema v servis. Po 15 dneh zaračunamo ležarnino do 180 dni. Po 180 dneh za kolo ne odgovarjamo več. Za dvig kolesa je vedno potreben delovni nalog. Znesek ležarnine je odvisen od servisa iz naše mreže, ki bo prevzel kolo.
Reševanje potrošniških sporov
Za reševanje sporov je pristojno
sodišče v Velenju. Izvensodnega reševanja sporov ne priznavamo.
Reševanje spletnih sporov
Vse spore elektronskega poslovanja
lahko rešite preko spletnega sistema za reševanje potrošniških sporov, ki ga
najdete na tem naslovu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Prenesite ali natisnite pogoje
poslovanja